суботу, 28 вересня 2019 р.

Крізь двері життя

Старий Орхей - Фото: Магна
Цікаво, що прийменник "через" тісно взаємоповязаний з усіма "властивостями життя", які Ісус представив у Євангелії від Івана. Твердження: "як Він є, так і ми є в цьому світі "(1) таким же чином завжди повинно бути пов'язано з прийменником "через/ крізь". Якщо я хочу жити в цьому світі, як Він у цьому світі, я розумію, що це передбачає 100% залежність від Нього, Хто діє "через" мене, і я "через" Нього. Будь-яка спроба імітувати Його рано чи пізно буде викрита як підробка. Він перебував у цьому світі, як вразлива людська істота. Подібно і Його послідовникам сьогодні. На Його шляху стояли спокуси (2); Він крушився з приводу Своїх недоліків (3) і навіть просив звільнити Його по можливості від місії (4).

Двері як властивість “я є" ще більше наголошує на "через":
"Істинно, істинно говорю вам: Я - двері для овець"
Івана 10:7
Зупиніться на деякий час; можливо слово "очевидно" не доречне в даному контексті. Ісус вперше зазначив "образ воріт" на самому початку розділу, а Іван пише: "Ісус використовував цей образний вираз, але фарисеї не розуміли того, що Він їм казав" (вірш 6).

Я не впевнений, що їм стало ясніше, коли Ісус представився воротами. "Очевидно", що ворота є чимось, через що ви проходите. Для овець двері призначені були для того, аби вони могли потрапити у безпечне місце. І тоді Ісус підтверджує, про що Він говорить:
Я - двері. Хто ввійде крізь мене - спасеться. Увійде він, вийде -і знайде пасовисько!
Івана 10:9
В Ньому, щоб жити в цьому світі-кожен день, кожну мить. Якщо він знаходиться в цьому світі як двері, то відкрити двері для людей, щоб вони могли увійти до Нього і знайти спасіння, також має бути притаманне моєму життю. Дуже проста картина, так легко зрозуміти її, однак, так важко втілити це в життя. Для Ісуса також це було важко, але саме це принесло життя, і все ще приносить.

'Манна' на сьогодні:
Двері життя все ще відкриті
-----------------------------------
(1) 1 Івана 4: 17б
(2) Матвія 4:1-11
(3) Матвія 23:37-39
(4) Марк 14: 36

Немає коментарів:

Дописати коментар