суботу, 7 вересня 2019 р.

Властивості життя

Якщо моя місія полягає в тому, аби принести життя Христа людям, мені важливо знати самому властивості Його життя. Якщо я буду знати їх, вони також стануть властивостями мого життя. Тому що, як і Він, ми знаходимося в цьому світі (1).

Минулого тижня я поставив фокус на деяких з цих властивостей в одному з семи тверджень Ісуса "Я є" в Євангелії від Івана, і "Я є" я додав, як одну з властивостей. "Бути" є життєво важливою частиною нашої особливості як людських "істот" – і це не менш важливо, коли я говорю про свою особливість в Ісусі Христі. Перш за все, "Я є" в Ньому. Це не починається десь там. Виклик полягає в тому, аби постійно пам’ятати про це. Перш ніж Ісус послав дванадцять учнів, ми читали, що:

Ісус покликав дванадцять учнів…
Матвія 10:1а
Це чітко відзначає ознаку того, що наше покликання – перш за все і понад усе "по відношенню Його". Дуже часто "відправлення на місію" - посвячення на служіння - розглядається та визначається як "поклик"; однак таке відправлення є наслідком цього заклику і фактично відповідаючи на нього, ми стаємо Його тілом. Це те, до чого "спонукає нас" любов, яку ми переживаємо у Христі (2).

Сутність заклику завжди знаходиться "у напрямку до Христа" і означає знайти себе "в" Ньому. Якщо ми забудемо про це, багато хто з нас все одно піде і буде служити. В наслідком чого дуже легко можна заплутатися в особливостях, і ми почнемо шукати підтвердження в результатах, а не спочивати в істині, що ми знаходимося в цьому світі, як і Він. І якщо я не знаю, хто я такий, я починаю сумніватися у своїй власній особистості у Христі, тоді як я можу тоді привести людей до великого "Я є"?

Засіб захисту від цього простий:

Кожен день я приходжу до Того, Хто кличе мене до себе, до Того, в Кому "я живу, рухаюся і існую" (3).

"Манна" на сьогодні:

Я покликаний до Нього
--------------------
(1) 1 Івана 4: 17б
(2)
1 Коринтян 5:14
(3) Дії 17:28

Немає коментарів:

Дописати коментар