суботу, 31 серпня 2019 р.

Що важливіше за життя?

Ось я і повернувся зі своїми щотижневими роздумами, і останнє називалося "Живи місією". Наша місія полягає в тому, щоб принести життя Христа людям, що безпосередньо пов’язано з моїм цьогорічним фокусом.

Багато книг присвячені темі: «Важливе має залишатися важливим». Незалежно від того, чи йде мова про лідерство, управління часом, цінності або піднімається будь-яка інша тема, завжди підсумок буде однаковим: Як я можу отримати все від життя?

Можливо, ця думка також дуже близька до нашої місії. Думаю, що можна отримати все від життя, дозволяючи життю отримати все від мене - проте з деякими корективами. Легко подумати, що життя ототожнюється з усім, що оточує нас і вимагає нашої уваги. Якщо я потраплю в пастку, намагаючись відповідати всім вимогам і питанням, які потребують моєї уваги, я в кінці кінців почну жити життям інших, а не своїм власним. Це не те, що я маю на увазі під фразою «дозволяти брати життю все від мене».

Я гадаю, що можна було б знайти наукове обґрунтування твердженню, що без життя нічого не може бути. Але хіба це не ставить під питання достовірність запитання "Що найголовніше в житті?" ?

Анітрохи. Є щось більше за життя. Ісус сказав:

Я є шлях, істина і життя”
Івана 14: 6
Ось три згадані речі, що є важливішими в житті.
  1. Я є = ім'я Бога - Той, Хто творить і дає життя (1)
  2. шлях = повернення до життя в її первісному стані (2)
  3. істина = сутність життя і те, як необхідно жити. (3)
Якщо ми збираємося жити місією, ці три речі повинні стояти на своєму місці, перш ніж життя почнеться. Лише тоді я отримаю все від життя, а життя від мене. Це захоплююча думка.
"Манна" на сьогодні:
Заради життя : Головне має бути головним!
-------------------------------------
(1) Бог сказав Мойсею: "Я Той, Хто я є. Ось що ви повинні сказати ізраїльтянам: "Я є послав мене до вас". Вихід 3: 14
(2) перших християн називали "послідовниками шляху", наприклад Дії 22: 4
(3) "Коли ви перебуватимете в моїм слові, ви дійсно будете учнями моїми і спізнаєте правду, і правда визволить вас.» Івана 8:31-32

Немає коментарів:

Дописати коментар