суботу, 14 вересня 2019 р.

Cвітові потрібен хліб!

Я пам'ятаю кризу в Біафрі. Дослідники вважають цю катастрофу голодомору першою гуманітарною кризою, яка за допомогою засобів масової інформації здатна була по справжньому залучити весь світ. Моя сім'я за кілька місяців до кризи успадкувала телевізор, і фотографії худих дітей справили величезний вплив на 11-річного хлопчика.

З цієї ж причини мені запам'яталася і перша скринька норвезької церковної допомоги з написом "хліб для світу". Це стало відповіддю на кризу у Великому пості 1968 року. Звичайно, я повинен був внести свою лепту і допомогти заповнити ящик для пожертвувань. Світ має потребу в хлібі.

Римські імператори знали це і давали людям хліб та видовища. Навіть у Молдові, де ми живемо вже більше семи років, хліб частково покривається державою і обходиться досить дешево, аби бідні могли дозволити собі хоча б буханець хліба.

Ісус нагодував величезний натовп п'ятьма хлібами і двома рибами, і в результаті натовп пішов за Ним. Ісус засумнівався в їх мотивах, і в бесіді з ними, Він включає це твердження:

"Я хліб життя. Хто до Мене приходить, не голодуватиме він, а хто вірує в Мене, ніколи не прагнутиме.”
Івана 6:35
Якщо я хочу принести життя Ісуса людям, одним з особливостей Його життя є те, що воно угамовує духовний голод людей. Він - їжа для життя. Аргумент Вільяма Бута, що не можна проповідувати Євангеліє людині з порожнім шлунком, переконливий – однак фізична їжа завжди повинна супроводжуватися духовною їжею.

Альберт Орсборн зобразив це у своїй прекрасній пісні: "Хай життя моє буде переломленим хлібом Христа"(1). Тому що, як і Він, так і ми знаходимося в цьому світі (2). Так що, якщо Він в цьому світі є "хлібом життя", то і ми теж.

Я духовно насичуюсь, коли зустрічаю християн, які діляться зі мною своїми історіями віри, це хліб з небес; і я молюся, щоб вони таким же чином насичувалися при спілкуванні зі мною.

‘Манна’

... це хліб з небес на кожен день!
--------------------------
(1) Повний текст російською мовою:

Должна быть жизнь моя как хлеб
Преломленный ХристомКак чаша, 
полная любви
Сокрытой чудно в Нём
Другие души, чтобы могли
Познать Его во всём. 

Вся жизнь моя в Его руках,
Я Им благословлён
Там за потоком есть страна
К неё путь мой устремлён
Исполнить, чтоб любви закон
Спасать, коль сам спасён 

Господь, пошли мне благодать
Делить с Тобой всегда
Весь груз принесшей плод лозы
Стократный дар зерна.
Любой, кто отдал жизнь тебе
Воскреснет для Тебя.

(2) 1 Івана 4: 17а

Немає коментарів:

Дописати коментар