суботу, 9 листопада 2019 р.

Як ви чините з істиною?

На шляху до життя багато людей виявляють, що добра новина про спасіння в Ісусі є істинна. Це не означає, що вони готові прийняти Ісуса як свого Господа і Спасителя. Тому що, коли ви пізнаєте істину, ви, швидше за все, почнете "зважувати всі наслідки".

Я знаю це з власного досвіду. Скільки я себе пам'ятаю, я вірив в Бога, в Ісуса і те, що було написано в Біблії, але я відтягував момент "капітуляції" перед Богом доти поки вже не міг опиратися цьому. Мені було 14 років, і я боявся тог чого мені може коштувати учнівство. Однак незабаром я виявив, що придбання набагато перевищує ціну. З тих пір я спостерігаю як інші проходять через той же процес.

Кліматична криза в сучасному світі вимагає вирішення аналогічного роду. Мабуть, існує науковий консенсус щодо того, що це є результатом нашої нераціональної експлуатації світових ресурсів. Крім того, я помічаю, що все більше і більше людей погоджується з цією істиною; однак ціна зменьшення переваги експлуатації для порятунку планети змушує нас відкладати прийняття необхідних важливих рішення.

Тож, чи існує ціна учнівства, і якщо так, то яка вона?
Ісус дуже ясно дав зрозуміти, що заклик - це слідування за Ним. Він закликає нас до Себе, і він дуже відвертий:
Коли хоче хто йти вслід за Мною, хай зречеться самого себе, і хай візьме свого хреста, та й іде вслід за Мною.
Матвія 16: 24
Я думаю, що саме цей вірш утримував мене від того, щоб капітулювати перед Богом; проте, минув деякий час з того дня, поки я розумів, що означає взяти свій хрест. Однак той день, коли я пізнав важливість смерті та воскресіння зі Христом, щоб стати новим творінням у Ньому, став дуже важливим моментом. Коли я це збагнув, моє розуміння значення всього цього фундаментально змінилося. Враховуючи вищесказане - "немає шляху назад" - і такого бажання ніколи не виникало. Тож, я можу стомлюватися, бути пригніченим та потребувати оновлення своїх сил, але я знаю, що можу знайти це все лише в Ньому – і ніде більше.

Питання залишається відкритим: Як ви чините з істиною?
Відповідь на це питання є життєво важливим для вашої духовної подорожі як до, так і після того, як Ісус став частиною вашого життя, а Він - частиною вас.

'Манна' на сьогодні:
Я буду дотримуватися істини до кінця життя! (1)
----------------------------
Івана 14:6

Немає коментарів:

Дописати коментар