суботу, 16 листопада 2019 р.

Жити повноцінним життям у свій його красі

Маю зізнатися, що написання цього блогу стало викликом. Причина дуже проста: коли людина приймає рішення пізнати істину, покаятися в своїх гріхах та віддати своє життя Ісусу, не існує стандартної відповіді на те, як він або вона переживатиме цей важливий крок. Для деяких рішення слідувати за Ісусом можна уподібнити вагітності. Життя вже є; проте необхідний деякий час, перш ніж це життя побачуть інші. Деякі можуть бути "вагітними" довгий час, а для інших це може бути справою лише кількох секунд. Дехто може навіть пережити спасіння та хрещення Духом в одну мить.

Нам притаманно порівнювати себе один з одним. У світлі того, що я щойно написав, є небезпека імовірності такого висновку, що зі мною щось не так, тому що я не пережив нове життя так само, як той, з ким я порівнюю себе.

У нас троє чудових дітей. Це три окремі особистості. Фізично вони не схожі, емоційно і духовно різні – їх погляди на речі можуть настільки відрізнятися, що люди з боку будуть здивовані, що в них один й той самий ДНК. Я не думаю, що хтось з них вважатиме двох інших меншими або більш нормальними чи живими, ніж вони самі. І вони не сумніваються в тому, хто їхні батьки. Звичайно, якщо б я попросив когось з них корегувати цей блог, знаючи їх та їх почуття гумору, вони всі б запротестували й сказали: “Саме я правий!”

Якщо життя у Христі є повноцінним життям, що містить у собі також всі варіації життя й вражень.

Так звідки я дізнаюсь, що я християнин?

Мова йде про віру та прийняття Ісуса як Господа і Спасителя у своє життя:
"котрі ж прийняли його - тим дало право дітьми Божими стати, які в ім'я його вірують".
Івана 1: 12
Прийняття Ісуса передбачає покаяння в гріхах та отримання прощення (1).

Це підтверджується наступним:
Бо коли ти устами своїми визнаватимеш Ісуса за Господа, і будеш вірувати в своїм серці, що Бог воскресив Його з мертвих, то спасешся, Бо коли ти твоїми устами визнаватимеш Господа Ісуса і віруватимеш у твоїм серці, що Бог воскресив його з мертвих, то спасешся, бо серцем вірується на оправдання, а устами визнається на спасіння
Римлян 10:9-10
Коли це відбувається, життя зароджується, і крок за кроком воно веде до внутрішнього усвідомлення своїй гріховності та впевненості.

"Манна" на сьогодні:
Я хочу жити повноцінним життя у всій його красі
------------------------------------------
(1) 1 Івана 1: 9

Немає коментарів:

Дописати коментар