суботу, 19 жовтня 2019 р.

Продовжуй шлях!

Подорожувати Східною Європою - цікавий досвід, а інколи це знахідка незвичної дороги. Іноді я задаюсь питанням, чи ділянка дороги, по якій я їду, є справжньою дорогою. Проте, я ще не був в такій ситуації, коли не зміг би дістатися місця призначення через якість дороги. Можна навчитися деяких "прийомів". Проблематично подорожувати поганими дорогами в дощ, тому що неможливо бачити глибину заповненою водою ями. Не минуло й кілька тижнів після мого приїзду сюди, як я отримав ось таку пораду: "Обминай ями, де плавають качки та каченята!" 
- Я думав це якійсь жарт, але невдовзі дякував качкам, які слугували важливими дорожними знаками там, де ті були відсутні. Поки ви знаєте напрямок вашого місця призначення, ви маєте продовжувати свій шлях.

Кілька тижнів тому я почав цей невеликий блок тем "Властивості життя" з питання: «Що важливіше за життя?». Я скористався висловлюванням Ісуса: "Я є шлях, істина і життя" з Івана 14:6, щоб привести до висновку, що і Бог, шлях і істина важливіше за життя тобто передує життю.

Якщо ви вірите, що є вічний Бог, Який завжди є, то логічно, що Він теж існував перш ніж все почало своє існування. Однак як я можу говорити, що "шлях" передує життю?

Тому що я вірю в Божу благодать, що оберігає (1).

Бог знає, що людині потрібно пройти велику відстань дорогою віри, перш ніж вона зможе осягнути Євангеліє і пізнати життя. Частиною такої благодаті є диво того факту, що на землі є життя. Журнал "Science Illustrated" (2) нещодавно констатував факт, що існує лише 0,0000000000078125% ймовірності існування Землі, і вони називають її "найталанливішою планетою у світі", віддаючи належне "дев'яти щасливим збігам". Ну а деяким легше думати, що "можливо десь є Бог?" Одразу як людина дозволяє собі так думати, вона опиняється на шляху до життя. Сам початок подорожі є благодаттю, яка передує благодаті, коли людина отримує нове життя в Ісусі Христі.

Павло пише про це докладніше (3) – і я повернуся до цієї теми наступного тижня. До тих пір "продовжуйте свій шлях" та дотримуйтесь

даної Павлом "манни":
Ось, коли ми на правильному шляху, давайте йти так надалі. (4)
------------------------------------------------
(1) благодать, яка передує благодаті, що спасає.
(2) Зображення з першої/ титульної сторінки норвезької версії #19 2019
(3) Бо Його невидиме від створення світу, власне Його вічна сила й Божество, думанням про твори стає видиме. Так що нема їм виправдання. Римлян 1:20
(4) Филип'ян 3:16 – (переклад "the Message")

Немає коментарів:

Дописати коментар