суботу, 16 лютого 2019 р.

Чи вплинула допитливість на Боже "ЗАРАЗ"?

У серії роздумів про Боже "ЗАРАЗ" я дійшов до другого разу, коли Ісус сказав: "Таж не прийшла година моя!» Це була відповідь на заклик його братів відправитися в Юдею на свято кущів (1). Ісус також сказав Своїм братам, що вони можуть йти. Вони вирушили на свято, поки Ісус залишався в Галілеї, і історія має своє продовження:
Та коли брати Його пішли на свято, то й Він так само пішов, однак не явно, а наче потай.
Івана 7:10
Що змусило Ісуса передумати? Що вплинуло на Боже "ЗАРАЗ' на цей раз?
Думаю, відповідь можна знайти в наступному вірші:
Юдеї ж шукали Ісуса на святі, питаючись:

«Де він?»
Схоже юдеї шукали Його, керуючись неправильними мотивами, а інші люди на святі "шукали" Його, тому що "Він добрий". (вірш 12).

Коли Єремія говорив Боже Слово народу, що перебував в полоні, про майбутнє і надію, він також включив цю обіцянку:

"І коли шукатимете мене, знайдете, як тільки шукатимете мене всім серцем вашим. Я покажусь вам"
Єремія 29:13-14a
Коли люди щирі та справжні у своєму пошуку Бога, я вірю, що вони впливають на Боже ЗАРАЗ. Я вірю, що Він є вже там, але "потайки"!

Сьогоднішня "манна"

Бог вже там, де ви є – потайки
-------------------------------------------
(1) Івана 7:1-13

Немає коментарів:

Дописати коментар